Persoane interesate

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Spre stire celor care folosesc alte stiri in afara de asta...

Spre in ciuda tutor saloanelor de infrumusetare,am scos de la sare, o reteta scoasa din mare... ascundere, dintr-un cufar vechi de pe vremea cand cuiele erau de lemn iar mosnegi si babele uitau sa mai imbatraneasca iar tinerii erau redusi la tacere in taina iubirii pe care nu reuseau sa o pricepeasca.

Zapisul scris intr-o limba secreta priceputa doar  de cei ce doreau sa priceapa spune asa;ingalbenit de drum, de timp si multe maini ce l-au tinut...

In prima seara... a inceperii retrocedarii fiintei a ce-a ce s-a pierdut din trup se cauta sa fie luna plina cand domnul sau cu doamna sau separat sau impreuna dupa caz vor intra in lanul de ceapa ajuns la maturitatea la care poate fi scos spre pastrare, spre intomnare si vor culege priceput doar cepe ce au in circumferinta lungimea varstei domniei lor plus inca o data si jumate. Exemplu spre edificare...Omul dornic de infrumusetare are 50 de ani,ceapa trebuie sa aiba 50mm plus 50 plus 25...adica 125mm in imbratisare. Se aduna atatea cepe incat omul sa poata dormi in ele vreme de o noapte intr-un culcus special facut dintr-un lemn recomandat de chinezi in zodiacul lor lemnos.Fiecare trebuie sa stie care-i lemnul ce i se potriveste, de nu stie se poate face din nuc o covata la dimensiunea dorita si umpluta ochi cu cepe in care se va adaposti omul spre prima sa purificare. A se adauga la fiecare a zecea ceapa dezbracata de frunzele primare cate un catel de usturoi si asta dezbaracat si cules la Copalau. Se sta asa in nestire, fara ganduri, fara lumina timp de cate o ora pentru fiecare an...La terminarea orelor se va astepta pana cand zori vor miji pe cer eventual pentru neasteptare se calculeaza intrarea in contact cu ceapa sa se coincida ce va urma...urmarea e ca trebuie asteptat ca roua cerurilor si a pamntului sa se puna verde pe trupul gol ce va fi imbalsamat cu biciuri de urzica inflorita ajunsa la maturitate indelung usturatoare.

Punctul doi...urmeaza imediat dupa urzicarime si trebuie pregatit inainte de toate...
Se ia laptele a zece capre ce trebuie sa fie mai mari de doi ani si nu mai batrane de patru si se umple o cada in care se va pune pe langa laptele de capra cate 100 grame de deceniu/subiect din urmatoarele legume si fructe...Morcov,Telina,Patrunjel,Conopida si Ienibahar, Rosii taiate si Mere verzi si atentie Uscate.Se pun apoi 3 caciulii de Usturoi de Copalau neaparat si 7 nuci verzi intepate si indelung pastrate spre conservare din luna iulie ziua Sf.Ilie(depinde cand se trece la actiunea de infrumusetare). Struguri acrii albi si negrii,Coacaza neagra si rosie,Musetel si rozamrin, trei caciulii de mac nescuturat si inca de verde cules. toate astea se pun in mulsoarea caprelor timp de trei zile facute in cap pana cand omul urzicat sa intre in ele. Odata intrat va sede iarasi acelasi timp, in nestire, fara ganduri,fara lumina.

Punctul trei...Odata terminata baia de capre se iese afara ,se zvanta trupul inca batran si se unge temeinic cu miere de albine obtinuta doar din floarea numita barba ursului si a ursoaicei. A se cauta cu mare bagare de seama aceasta miere. Se sta asa uns pana mierea se usuca si pielea incepe sa manance dupa care se cauta un izvor curat de apa unde omul se spala bine ...si se imbraca doar cu tesaturi naturale...in,canepa,bumbac.

Dupa pct.3 a nu se mai ultiliza oglinda niciodata, a se incerca evitarea vietii dezordonate si a orelor de furnicareala fara rost...

Un comentariu:

  1. Ceapa la maturitate nu am gasit, poate pentru ca luna nefiind plina ci in scadere, dar am cules ceapa verde firicele si am rasucit din ele tot atatea inele cat de doua ori si jumatate anii varstei mele. Din lipsa de catel, pisica am chemat de le-a insirat pe un pat din lemn tanase inca neutilizat.Pe pat in intuneric si in nestire am stat , cu mintea aproape goala, doar un gand mi-a dat tarcoale unduindu-se intr-o intrebare: Doamne Dumnezeule Mare, cin' sa fie oare cea mai tare si mai stralucitoare, lumina Dumitale sau a distribuitorului de electricitate care se joaca cum vrea cu ea, nu ne-ntreaba cand o ia si ne-o da cand vrea ....si tot asa, am respectat pas cu pas reteta si chiar daca un ingredient n-am gasit pe data l-am inlocuit cu inlocuitor pur, si dimineata m-a gasit iritata si urzicata dar nu de urzici ci de nervi muti si mici. La pasul doi, capre nu am adus, dar cum m-am trezit cu curu'n sus , se admite ca chiar eu capra m-am pus.Sprintena dupa primul pas si jumatate din reteta facut, un pahar de apa pe stomacul gol am baut, stomac, trup spalat, fructe, bobite, alunite, plantute uscate si rasucite, fumegande, in graba am servit, la oglinda am fugit si ea, oglinda , in jur se putu uita dar la mine ba. Aceasta este o poveste nemuritoare auzita si spusa de mine din intamplare cu talc, Plici! ...era o musca...ce zici?

    RăspundețiȘtergere