Persoane interesate

sâmbătă, 9 iulie 2011

ATAVISM

















***Ar fi frumos ca intr-o zi ,intr-o dimineata sa ne trezim ,in loc de puchi la ochi cu broboane de roua pusa pe petale intr-un trup de floare. Ar fi cea mai benefica reversie pentru Om...pentru ca eu personal cred ca exista doar regnul mort si regnul viu. De ce trebuie sa tratam florile sau regnul vegetal cu indiferenta? Doar pentru ca nu pot scoate sunete si nu pot sa fuga sau ascunde din calea omului? ...dar asta e alta poveste...postarea e inspirata din ultima postare a Celestinei si toata pledoaria de dupa.

Mereu m-am intrebat de ce eu ca barbat nu pot sa am cand vreau o vedeta de top(fara nume pentru ca consider vedetismul cea mai crunta boala a omenirii) si o femeie, care arata cat echivalentul dorintelor lui Mos Culaie artist emerit la Hollywood, intra fara nici o problema in patul lui suspendat cu vedere spre mare. Adica difera hormonul asta care ne conduce mixtura asta de viata? Adica eu doar sa am un cont gras si femeia doar sa arate bine?Adica cumva au devenit femeile materialiste si barbatii din lipsa de ce isi doresc uneori fac pe Bute boxeorul?

Eu nu cred . Eu cred ca majoritatea cuplurilor oficiale sau nu, au inteles ca momentul zero in care vulcanul explodeaza e acelasi si in Maldive si in Bermude si in palatul reginei si in tinda lui nea Ion din Cotu Dobei. Daca am fi fost orbi probabil ca ar fi fost mai usor. femeile nu ar mai fi fost catalogate ca marcile de masini si barbatii in marci de buldozere... Nu e de vina nici barbatul nici femeia ca selectia se face dupa standarde fortate de mana avara a massmediei si a institutiilor pe care ea le promoveaza. Ne-am invatat sa existam fara sa mai fim noi,asta e cel mai grav. Nu exista femei urate asta e clar. Si nu exista barabat care sa creada asta. Aici e problema! Se poate reformula si invers. De ce nu credem in noi fara anatomie ¿. sau sa facem abstractie de o parte din ea atunci cand incepem sa ne cunoastem pana sa ajungem sa ne atingem si sa ne descarcam hormonii?




Nu exista fericire atunci cand iti pui lupa si incepi sa faci inventarul la cutele pielii sau la kilogramele puse de partener in plus. Nu exista liniste pana cand nu te vei lamuri ca amantul sau amanta pot intra oricand si ei sub lupa ta, pentru ca omul e trecator si asta mereu uitam.







E trist dar adevarat. Am inceput sa uitam sa iubim cu sufletul sau poate chiar am uitat.


Toleranta cu care ne aplecam asupra trendurilor actuale ne va da dureri mari de cap in viitor. Eu personal as incrimina persoanele care au promovat siliconul. Le-as acuza in cel mai fericit caz pentru punerea pe piata de produse contrafacute. Nu e dura remarca gandidu-ma la femeie pentru ca femeile se vand mai ceva ca in epocile cu targuri de sclavi. Apoi, e o crima sa pui atata materie toxica in corpul unui Om si asta ar fi acuzatia principala.


Asa ca ar fi necesar cred eu o reversie lunga cat o zi a tuturor oamenilor la stadiul de euglena verde sa reinvatam ce a simtit viata in acel moment al existentei cand a decis sa se imparta in plante si animale. sa invatam ca e important in primul rand mesajul si transmiterea lui si apoi mesagerul care il poarta.


Credeti ca cel care a murit la Maraton ar mai fi fost trecut in analele istoriei daca nu ar fi avut de transmis ceva? Ar fi fost probabil considerat de consatenii lui un sinucigas . Chiar am devenit niste sinucigasi? Traim doar pentru a fi siguri ca murim?

Un comentariu:

  1. Lucian Blaga spune:"Trupul este marginea sufletului".Imi place mai mult decat "Mens sana in corpore sano",pentru ca poetul nostru a folosit:suflet" si nu "minte".minteqa are legatura cu egoul si astfel poate aparea un trup frumos dar...fals,contrafăcut(silicoane etc0 SEPARAT DE SUFLET.Pe cand...cel care are grija de sufletul sau stie exact ce sa-i ofere trupului,cele doua-materie si spirit-devenind un intreg.

    RăspundețiȘtergere