Persoane interesate

luni, 15 februarie 2010

Pod peste punte







Am incercat sa numar farama
de timp ce-n maini am cuprins;
si am afat ca lumea se imparte
si fiecare parte
parte isi face!
am incercat sa inteleg soarele
care ne masoara trecerea,
si ne inchide memoriile!
am incercat sa inteleg luna
care ne zambeste la vise,
si care ne imprastie..
scheletic,in noaptea din urma!
am incercat sa inteleg marea,
sa-i inteleg valurile
care ne-au adus la tarm!
am incercat sa inteleg padurea
care ne-a dat umbra
pentru a ne umbri cu ea pe veci!
am incercat sa inteleg pamantul
care s-a supus iubitor
pentru a ne hrani,
si a-l iubi coplesitor!
am incercat sa inteleg privirea
femeilor ce dau viata
pentru a mosteni
tot ce am incercat mai sus!
am incercat sa inteleg cartea
ce despre timp
multe povesti mi-a spus!

din tot ce-am incercat
am gasit iubirea
pentru tot ce anterior
v-am spus ca am incercat!
mandru am sa trec prin timp
...am inteles;
si pod si punte
peste acelasi rau
trec!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu