Persoane interesate

vineri, 12 februarie 2010

Mama ei de viata



"Mama ei de viata si de soarta de caine. Cand ma obisnuisem mai bine cu imbratisarile pustanilor cand speram ca dupa castrare sa fiu last in pace,sa scap din vizorul hingherilor....
***Eram un catel simplu ce uneori, noaptea, latram la luna de nebun spunandu-i povesti, care tanjeam dupa mangaierile voastre si o coaja de paine,care va aparam cartierul si care ma chema Pufi dupa cum m-ati botezat cand am deschis ochii la voi sub balcon. Soarta m-a facut sa cresc sa devin mai mare si in ochi vostrii mai periculos,dar va zic sincer ca pana in clipa in care am murit cu spume la gura v-am iubit cum va iubiti voi Dumnezeul vostru. Va stiam toti pasii vostrii,va cunosteam dupa miros cand erati suparati sau veseli,credeam in voi ca in ultimul legamant a lui Dumnezeu cu pamantul. Stiu ca erau si persoane pe care le latram,dar nu am latrat ce nu merita,pentru ca in plus fata de statul meu de catel am avut si puterea de a simti omul rau de la o posta. Dar asta e; sa va povestesc ultima zi. Adica azi.
***M-am bucurat ca gerul se muiase,ca nu trebuia sa-mi mai tocesc dintii de frig intr-un colt sub gardul imparatiei voastre,ca in safrsit puteam sa dau o raita pe sub geamuri sa vad daca ati aruncat din bunatatea voastra... un OS. Visam la primavara,la dormitul tolanit in iarba proaspata cand am dat peste sfarsit. Cineva a vrut sa faca o gluma si mi-a dat o bucata de carne otravita. Am mancat-o lacom,nu mai mancasem demult tare cu zapezile astea. Dupa un timp M-a luat un sughit si am zis ca ma pomenste mama care a disparut subit intr-o zi din cartier. Apoi am simti durerea. Cineva imi strivea trupul si ma ardea. M-am chinuit cumplit,vreme de ceasuri. V-am cautat cu privirea sa ma ajutati,sa-mi puneti cutitul in gat si sa ma treceti in lumea lesurilor fara chin. Dar nu era nimeni. Era doar zapada murdara de sangele si spumele bunavointei voastre. Mi-am amaintit rapid ca e Sf. Valentin aproape si am zis ca din dragoste mi-ati dat bucata de carne.
***Acum.din locul in care va scriu e liniste. Luna pare un mare Os de cristal si imi spune Ea povesti,...despre oameni care s-au nascut sa iubeasca neconditionat. Va astept. Va astept pe toti sa facem o plimbare in paradis. EU inca va iubesc dincolo de otrava ce ati turnat-o in mine. Maine daca as invia as fi acelasi caine...Cel mai bun prieten al omului. Pace voua!
P.S. Oricum nu chinuiam pamantul prea mult...cat o viata de caine,macar daca m-ati fi omorat dormind sa cred ca visez ca am murit ca un Om!
************************************************************************************
"Omule! iti legi viata de multe dar nu uita ca cele multe isi leaga si ele viata de tine."

2 comentarii:

  1. :(Acum.din locul in care va scriu e liniste. Luna pare un mare Os de cristal si imi spune Ea povesti,...despre oameni care s-au nascut sa iubeasca neconditionat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos.
    Saru'mana pentru os.
    :)

    Minunat, minunat!
    :)

    RăspundețiȘtergere