Persoane interesate

duminică, 15 mai 2011

The Speed

a39-Braunschweig-Alemania ....nimic iesit din comun un tunel in care am surprins viteza in fiecare particula a tunelui...mai putin umbrele care niciodata nu alearga.


Drumul catre Albion-Canalul Manecii....cea mai veche metoda de a ajunge sa-i bati la poarta reginei



Drumul catre amintiri.Muzeul Clujului. Aici am avut impresia ca am calatorit cel mai rapid. Prin usa de gratii inchisa am ajuns unde mi-am dorit.I-am dat o sansa gandului sa se manifeste.





Mereu cand plec la drum imi propun sa ating viteza care sa-mi permita perceptia fizica a sosirii mele la destinatie...Va dau un sfat; cu cat va veti deplasa mai lent cu atat veti ajunge mai,sa zicem altfel la destinatie...mai plin ,de cunostiinte,de amintiri,mai...plin de tine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu