Persoane interesate

luni, 21 februarie 2011

doar ma uit si ma intreb si imi raspund si astept raspunsuri

Leapsa nebuna







1.Daca ar fi sa fie sa aveti posibilitatea sa va intrupati in altceva plin de viata de pe pamant ce ati alege ??

--- R.personal...intr-o musca magica cu puterea de a se transforma in orice....mai putin in Om.


2.Muzica e o inventie care stimuleaza materia cenusie sa devina imateriala...datorita ei parte din noi reuseste sa ajunga dincolo de imparatia legilor gravitationale. Poti fi mai sus decat fulgi de nea si mai inauntrul tau cum nimeni nu a facut-o niciodata... poti fi tu de atatea ori cat te pricepi si ai puterea sa fii.. .Daca nu ar fi fost muzica, daca viata ar fi fost muta,surda si oarba ati mai fi avut puterea sa va descoperiti?


...R.personal...stimulii senzoriali! adica ar trebui cumva sa inteleg ca trebuie sa fim stimulati din afara sa descoperim ce e inauntrul nostru? poate altcineva ma va putea face sa inteleg ce nu inteleg...


3.E Biblia sau nu prima carte a omenirii?
...R...personal, pentru mine fara Abecedar nu as fi reusit sa citesc nimic din Biblie
4. E iubirea starea care uneste doi oameni?
...R...personal cred ca e vorba doar de frica de singuratate si apoi descoperi ce inseamna iubirea.
5.Dumnezeu trebuie si e necesar sa fie barbat sau ne-ar conveni de minune sa aflam ca e Mama si nu Tatal? (gandindu-ma la cata bunanatate si iertare e in inima unei mame...)
...R...personal cred ca noi barbatii am cucerit imparatia unui Dumnezeu femeie...
6. Depindeti mult de ce va fi dupa oprirea ceasului biologic?v-ar schimba viata o dovada logica si sigura ca nu exista nimic dupa moarte?
...R...personal astept dovada si dupa aia imi scriu testamentul probil singurul lucru care le va aduce aminte mostenitorilor ca am existat.
7.Logic ar fi sa umblam goi pentru a nu ne mai aseza in ranguri la ospatul vietii.Ati putea descoperi intr-o multime de oameni goi care doar tac si privesc rasaritul soarelui pe o plaja... printul si cersatorul dintre ei?
...R..cei doi se uita intr-un nod diferit la soare. cei doi calca intr-un mod diferit pamantul sub talpile goale...unuia ii e rusine de mare...altuia nu...care si cum nu va mai zic.
8. Fericirea. Fericrea moderna se comporta mai mereu ca o masina cu anvelope uzate. E necesara folosirea senilelor de tanc pentru a functiona fericirea?
...R...personal...cred ca fericirea intra in domeniul efemeridelor. e o stare pe care nu o vom deprinde niciodata pentru ca ne facem mereu notite care sa ne ajute sa fim fericiti si...mereu bate cate un nou vant de schimbare... de reguli...de viata...de etc
9.Considerati Matraguna o fiinta vie sau un boschet plin de otrava?
...R...personal...am stat langa oameni care mi-au otravit sufletul fara sa-i musc
10.Considerati cercul sau linia dreapta un simbol al perfectiunii?
...R...personal...sa vad cati vor invarti cercul cu leapsa mea si va raspund...

3 comentarii:

  1. Asta mi se pare antologabilă:
    ...am stat langa oameni care mi-au otravit sufletul fara sa-i musc.
    :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu care o credeam doar o perla...::))

    Welcome home Blue!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok. Atunci e o perlă antologabilă.
    E bine aşa?
    :)

    "Acasă"? Aş vrea eu.
    Oricum, mulţumesc de întâmpinare.
    :)

    RăspundețiȘtergere