Persoane interesate

sâmbătă, 6 martie 2010

Ultimul razboi







Ultimul meu razboi
l-am pus in cui,la o margine de drum
sa nu mai faca rau nimanui,
mai cade zapada pe el
si uneori in gluma prinde posturi straine.


Ultimul meu razboi
e o adunatura de oase ruginite
ce viseaza dupa fronturi virgine
sta uneori in cot si mai bea cate o sticla de rum
si vede inamici fantastici in uniforme scrobite.


Ultimul meu si mare razboi
s-a terminat inainte chiar de a incepe
am visat la lupte pline de noroi
si m-am trezit cu flori la baionete...
pe epoleti si-n plete.


Ultimul meu razboi
s-a nascut intre gloante oarbe
intre-o fuga pe campul cu flori
si o cazatura in iarna de pe sanie.


Ultimul meu razboi
l-am sculptat intr-o vara pe cer
sa zambeasca in tihna la voi
admirandu-va petrecand
intre razboaie reci si calde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu