Persoane interesate

joi, 11 martie 2010

Manele cu ciori (partea intaia) Ciocul mic si suflet de lumina








E atata gol si ceata
tata ei de viata
sunt o cioara trista
priceputa artista
***
M-am nascut normal
dintr-un ou banal
pe o creanga de copac
vrerea timpului sa-mpac
***
Mama a iesit din ou
langa-un turn-cadou
ridicat de fii ai lumii
sa de-a rost la blasfemii
***
Tata a venit din ceata
o zburare-ntunecata
a indragit un pic pe mama
si-a lasato-n cuib cu drama
***
Deci precum cred ca vedeti
sunt facut din doi atleti
unul care m-a facut zburand
altul care m-a crescut oftand
***
Pe deasupra,peste toate
penele mi-s parca noapte
sunt hulit de mai toti zei
eu! greseala a genezei
***
Dar ma-mpac cat sunt de negru
chiar de-s cioara sunt integru
zbor curat in lumea deasa
si nu vreau mai mult de-o masa
***
Dar...in noptile cu luna plina
ma visez ca sunt blondina
ca am ciocul mic-frumos
si ma joc cu-n pusti pufos
***
Ca am loc in casa voastra
ca sunt pasare maiastra
Ca e lumea asta plina
doar de suflete lumina.
....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu